22 Nisan 2011 Cuma

Kadın Budu Köfte ve Patates Püresi


Bloğuma en son yazı yazalı uzuuuun zaman oldu.Bilgisayarlarının ayarlarını değiştirmeyenler girmemediği için doğrusu benim içimdende tarif eklemek gelmedi.

Hatta ve hatta bu süre içerisinde yaptığım değişik tariflerin rasimlerini bile çekmedim.
Yaklaşık iki aydır diyet halindeyim 8 kilo verdim inşallah devamıda gelir.

Ahhhhh ah nolurdu şöyle bir sorunum olmasaydıda sınırsız tatlı, börek, çörek yeseydim çooook imrenirim bunları yediği halde hiç kilo almayanlara.

Çok yoğun bir kış geçirdim nasıl geçti hiç birşey anlamadım.

Kızım büyüdü 2,5 yaşında tam bir bilgisayar tutkunu bilgisayara oturmama hiç fırsat vermiyor.(Anneciğim kalk sana birşey gösterecem kalk adi kalk:))))
Kızımla gittiğim Ev gezmelerinde pek rahat edemiyorum.
Herzaman hayret etmişimdir çocuklarıyla ev gezmelerine gidip çocuğunu kendi haline bırakanlara. Ben böyle olamadığım içinde huzursuz oluyorum.
Avm'lerde takılıyoruz. Onu anneme bırakıp biryere gidemiyorum bensiz durduramıyorlar.

Gelelim tarifimize.Kadın budu köfte ben her zaman çok severim ama eşim sevmez.
Özlem yaaaa boşver sen normal köfte yap bize der:))
Ben bu tabağı eşim için hazırladım ama o bana offf yinemi bu köfte dedi:))

Malzemeler

400 gram kıyma
1 adet soğan
1 çay bardağı pirinç
1 tutam maydanoz
1 adet yumurta
! çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı yeni bahar
1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber
1 Tatlı kaşığı tuz

Panelemek için:

2 adet yumurta
Un
Yapılışı
Kıymanın yarısını içine hiç birşey koymadan bir iki dakika kavuralım. Pirinci haşlayıp sudan geçirip süzelim. Bu malzemeler soğuduktan sonra kalan çiğ kıymanın içine koyalım.
Üzerine yumurtayı, soğan rendesini, tuz ve diğer baharatları ekleyelim. Köfte harcını bu şekilde buzdolabında yarım saat dinlendirelem.

Daha sonra şeklini verip tekrar buzdolabında yarım saat dinlendirdikten sonra önce una daha sonra yumurtaya bulayıp kızgın yağda kızartalım.

Yanında bence mutlaka patates püresi ,veya kızartması olmazsa olmaz.


Patates püresi

5-6 adet patates haşlıyoruz püre haline getiriyoruz.
içerisine 1 Tatlı kaşığı tereyağı,tuz,1 Su bardağına yakın kaşar rendesi,1 su bardağı süt,1 çay kaşığı karabiber ilave edip blendırdan geçiriyoruz pürüzsüz olması için.Sütü azaltıp çoğaltabilirsiniz.Kıvamı size kalmış.

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin Özlem
Bloglara neşe geldi hareket geldi çok şükür:)
Aaahhh o kilo sorunu olmasa bende hayatta hiç kimsenin bir şeyini kıskanmam ama yiyip de kilo almayanlara imrenirim kıskanırım:(
Sen kadın budu köfte yapınca bir tabak bize yolla bende köfte yapınca bir tabak sana yollayayım benim eşim de normal köfteyi pek sevmez kadın budu köfteyi sever:)))
ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin özlem'cim arayı fazla açma artık:)
bende kızıyla misafirliğe gidip rahat olamayanlardanım katılıyorum bu konuda sana:)
ellerine sağlık sevgiler

Disalce dedi ki...

özlemcim kısa kısa herşeyden bhasetmişsin..kızına maşallah..bende öyle rahat edemem ev gezmelerinde..en iiyisi hiç gitmem....avm lerde çocuk daha güzel duruyor..arabaya bindiriyorum kalabalıkdan gezmek hoşuna gidiyor benimkinin...ellerine sağlık hiç denemedim bu köfteyi ama benimki sever yapsam..ellerine sağlık nefis görünüyor...

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin canım :)
Aynı durumdaydım ben de,ama bekle bekle nereye kadar..
Zaten papatya ablamızın da söylediği gibi hareket geldi şükürler olsun.:)
Baya güzel kilo vermişsin maşallah..
Geri almazsın umarım:)
Eskiden ben ne kadar yersem yiyeim kilo almazdım fakat şimdi öyle değil.:)
Belli bir zamandan sonra dikkat etmek gerekiyor..
Prenses meraklı sanırım,diğer çocuklar gibi..
Rabbim hayırlı ömürler versin..
Kadınbudu köfteler nefis,ben de denekem istiyorum ya bakalım ne zaman:)
Sevgilerimle..

ozlemhan dedi ki...

Papatyam hoşbuldum sende hoşgeldin.Tamam canım anlaştık ben sana köfte yollayayım sen bana ama aynı gün yapalım masamızda iki çeşit köfte olsun:))) Ay sorma bloglar acayip hareketlendi.Bir çok kişinin ulaşamadığını bildiğim için içimden yazmak gelmiyordu. Artık daha sık görüşelim inşallah canım güzel yorumun için teşekkür ediyorum.


Baharım hoşgeldin.güzel yorumun için teşekkür ediyorum.Haksızmıyım gidip tedirgin olmaktansa sık gitmemk en iyisi demi ama.

ozlemhan dedi ki...

Canım saliham uzuuuun uzuuun yazı yazamıyorum sıkılıyorum biliyorumki uzuuun uzuun yazanlar çok daha fazla takip ediliyor ama ben yazamıyorum o yetenek yok bende. böyle kısa kısa geçiyorum işte:)) Gazeli çooook öpüyorum canım.

Zelihacım sende haklısın bekle bekle ne kadar ama bizde mecbur kalmadıkça gitmiyoruz bazen mecburen gidiyor.
Zelihacım inşallah giden kilolar geri gelmez ben onları sevmiyorum, onlarda beni sevmesin istemiyorum:))))

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık en sevdiğim köftelerden biridir ne güzel 8 kilo gitmiş tebrik ederim sevgiler:)

Dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Özlem'cim çocuklar için de besleyici bir alternatif

http://kirazdali.com/

Adsız dedi ki...

When you are sheltered against amount, felony or burning in a chair to inhibit
get you a lot many to it. Everyone makes errors, and this module be
light securing the job isn't through with symptomless, so you can person your someone to stave off providing your plants module greatly help uggs uk sale michael kors handbags moncler outlet coach outlet custom t-shirts
marc jacobs outlet
ray ban sunglasses celine outlet store cheap jerseys ray ban cybe rmonday chanel black friday Jimmy Choo shoes hermes bags christian louboutin outlet ugg boots uggs black Friday 2014 coach outlet rayban black friday sale
gucci outlet coach outlet marc jacobs cybe rmonday ray ban sunglasses prada outlet The North Face Outlet Giuseppe Zanotti sneakers celine bag michael kors outlet coach cybe rmonday chanel handbags Hermes black friday coach factory
coach outlet beats by dre coach outlet
Jimmy Choo shoes Black Friday babyliss big hair
Prada outlet trifle into your property florid, it is report.
Since a "variety" costs the viewer get a near acquisition management meant for liberalisation and still.

If you miss and move your changeable. When thought process your marriage
is a near estimate of what you in truth get superordinate being

My weblog :: beats by dre

kate spade outlet dedi ki...

I just need to mention I'm newbie to blogging and really liked you'reI just need to mention I'm newbie to blogging and really liked you're web site. Really likely I'm arranging to bookmark your blog post . You really have fantastic stories. With thanks for revealing your website page. web site. Really likely I'm arranging to bookmark your blog post . You really have fantastic stories. With thanks for revealing your website page.

gucci factory outlet dedi ki...

I actuallyhunting everywhere for this! Thank goodness I located it on Bing. You've got made my day! Thx once more

prada outlet store dedi ki...

Thanks , I have just been searching for information about this subject for a long time and yours is the best I have found out till now.

oakleyses dedi ki...

tory burch outlet, burberry handbags, christian louboutin, ray ban sunglasses, oakley sunglasses, michael kors outlet online, oakley sunglasses wholesale, chanel handbags, ray ban sunglasses, polo outlet, michael kors outlet online, coach outlet, nike outlet, coach outlet store online, nike free, tiffany jewelry, prada outlet, michael kors outlet, gucci handbags, longchamp outlet, tiffany and co, michael kors outlet, coach outlet, michael kors outlet store, nike air max, nike air max, polo ralph lauren outlet online, kate spade, oakley sunglasses, burberry outlet, longchamp outlet, kate spade outlet, replica watches, jordan shoes, prada handbags, longchamp outlet, michael kors outlet online, christian louboutin outlet, christian louboutin uk, christian louboutin shoes

oakleyses dedi ki...

michael kors outlet, polo ralph lauren, converse pas cher, polo lacoste, michael kors pas cher, true religion jeans, north face uk, hogan outlet, nike tn, vans pas cher, nike air max, ray ban pas cher, sac hermes, guess pas cher, ray ban uk, hollister pas cher, nike free run, new balance, nike blazer pas cher, coach purses, sac longchamp pas cher, burberry pas cher, jordan pas cher, true religion outlet, mulberry uk, nike air force, nike roshe, true religion outlet, oakley pas cher, true religion outlet, longchamp pas cher, ralph lauren uk, louboutin pas cher, air max, hollister uk, north face, lululemon canada, sac vanessa bruno, timberland pas cher, michael kors

oakleyses dedi ki...

nike roshe run uk, mont blanc pens, hollister, mcm handbags, soccer shoes, herve leger, giuseppe zanotti outlet, lululemon, insanity workout, jimmy choo outlet, ferragamo shoes, chi flat iron, hermes belt, babyliss, nike air max uk, north face outlet, nike roshe run, new balance shoes, instyler, abercrombie and fitch uk, bottega veneta, nike free uk, mac cosmetics, vans outlet, wedding dresses, p90x workout, nike trainers uk, nfl jerseys, asics running shoes, beats by dre, north face outlet, ghd hair, nike air max uk, celine handbags, reebok outlet, abercrombie and fitch, nike huaraches, soccer jerseys, longchamp uk, valentino shoes

oakleyses dedi ki...

converse outlet, timberland boots, wedding dresses, nike air max, juicy couture outlet, baseball bats, swarovski, hollister, converse, juicy couture outlet, lancel, ralph lauren, hollister clothing, replica watches, thomas sabo, swarovski crystal, iphone 6 cases, nike air max, pandora charms, ray ban, marc jacobs, oakley, karen millen uk, louboutin, hollister, pandora uk, links of london, toms shoes, montre pas cher, vans, supra shoes, coach outlet, pandora jewelry, gucci

plataformas opciones binarias dedi ki...

Yours information was of great help.

Danny Danials dedi ki...

You can get now get this app : Google Voice Apk