29 Temmuz 2007 Pazar

PİKNİK


Arkadaşlar süper bir piknikle Sanal alemde tanıştığımız 25 arkadaş bir araya geldik harika bir gün oldu.Sanki biz sanalda tanışmamışızda normal zamandada tanışıyormuşuz gibiydi.Tabiki hepsi bir birinden becerikli cana yakındı.Aşağıdaki yemekleri sizler için görüntüledim.Çekmediğim varmıydı acaba .Bu pikniğin fikir annesi için sevgili tuğbaya çok teşekkür ediyorum.Ev sahipliği için sevgili müğe ve eşine çok teşekkür ediyorum.Sedayla beni ve selini evimize bıraktığı için yasemine çok teşekkür ediyorum.Çok ince zarif düşünülüp bizlere hediyeler dağıtan sevgili burcuya ve ayşeme çok ama çok teşekkür ediyorum.İsimlerini saymadığım bütün arkadaşlarada renk kattıkları için ayrıca teşekkür ediyorum

























7 yorum:

Adsız dedi ki...

Özlemcim canım gerçekten yine güzel bir gün geçirdik birlikte herkes cıvıl cıvıl ve çok iyiydi.Seda ve senin gelmende bana çok sürpriz oldu sizi görmek çok güzeldi :) öpüyorum canım seni.

Müge Hüner dedi ki...

Özlemcim,
Seni tanıdığıma bende çok memnun oldum.Çok fazla konuşamadık, kalabalıktan ama iyiki giderken arabada birazcık sohbet edebilmişiz. İnşallah en kısa zamanda tekrar buluşuruz.Sevgiler canım.

Selen dedi ki...

Özlemcim,
Sohbetimiz arabadakiyle sınırlı kaldı ama çok güzel bir gün geçirdik. Tekrarlarında buluşmak dileğiyle
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Özlem'cim seni tanıdığıma çok memnun oldum. Pastanda yemiş birisi olarak ben çok beğendim. Ellerine sağlık. Fazla sohbet edemedik. İnşallah bir sonraki sefere tekrar görüşmek üzere diyorum. Öpüyorum, sevgiler..

gülriz dedi ki...

Özlemciğim, sen pikniğin üzerine yeni bir post eklemişsin ama ben yine de yorumumu buraya yazacağım :))) Çok güzel bir gündü, gelebildiğiniz ve seni tanıdığım için çok mutlu oldum. Kocaman sevgiler

Yasemin dedi ki...

aa oslemcim bendeniz hain, gec kalkan, bir turlu gitmek bilmeyen, hizli sofor yaseminin tapates salatasini unutmussun cık cık eder, alninda operum :)
saka bir yana seni tanimak cok guzeldi! en kisa zamanda yine yeniden goruselim canim optummmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
yeni siten hayırlı olsun. piknik fotoğraflarını gördükçe iç geçiriyorum neden ben gidemedim diye. nasıl isterdim aranızda olmayı. hepsi de birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık. sevgiler