23 Temmuz 2007 Pazartesi

MEYVELİ KURABİYE


Arkadaşlar blogcunun bitmeyen sorunlarından bıktığım uzun zamandır düşündüğüm blogspota geçme fikrini süheylayla ve sedanın da geçeceğini duyunca uzun zamandır gündemimde olan düşüncemi gerçekleştirdim ve bütün arşivimle birlikte taşındım İnşallah hayırlı olur.
1Paket margarin oda ısısında
1 sb pudra şekeri
1 yumurta
1 vanilya, 1 kabartma tozu
Alabildiği un
8-9 kuru kayısı
5-6kuru incir
1 avuç kuru üzüm
2 kaşık badem tozu
1Çay bardağı damla çikolata
80 gr Bitter çikolata
Yumuşatılmış margarin ile elenmiş pudra şekerini iyice karıştırın, sonra yumurtayı ekleyin karıştırmaya devam edin. Yıkanmış ve küçük küçük doğranmış meyveleri de koyun. Badem tozu, vanilya, kabartma tozu ve unu ilave edin. Karışım kaptan ayrılacak, yapışmayacak kıvama gelene kadar un eklemeye devam edin. Sonra da istediğiniz şekli verip orta ısılı fırında pişirin.
Daha sonra Benmari usülü erittiğim çikolatayla üzerlerine şekil çizdim

8 yorum:

yaban mersini dedi ki...

canım hoşgeldin..hayırlı olsun..kurabiyeler de çok güzel.ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Özlemcim yeni bloğun hayırlı olsun canım çok sevindim artık akşamları ekleme yaparken sinirlerin bozulmıycak :) kurabiyelerinde nefis görünüyor ellerine sağlık sevgiler.

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Özlemciğim yeni sayfan hayırlı olsun nihayet bende geçebildim :) kurabiyelerin nefis görünüyor ellerine sağlık canım

ufukmutfakta dedi ki...

Özlemhan, yeni sayfan hayırlı olsun. Çok iyi yapmışsın bence. Süheyla ve Seda'yada yazdım. Blogcu insanı canından bezdiriyor. Kurabiyeler tam bir enerji bombası ve görüntüleride değişik olmuş. Ellerine sağlık....

Adsız dedi ki...

yeni blogun hayırlı olsun arkadaşım blogcu gerçekten can sıkıcı darısı bana kurabiyeler harika görünüyor ellerine sağlık hoşcakal

Adsız dedi ki...

Özlemcim blogun hayirli olsun,cok iyi etmissin blogcudan buraya gelmekle.bende gececegimde zaman yok belki ilerde,pilavi benim esimde sevmez,bende cok nadir psiriyorum,ama canim istedi yaptim tek basima yedim.bilseydim senide cagirirdim arkadasim.Kurabiyeler cikilota sosuyla nefis olmus eline saglik canim

Adsız dedi ki...

ben geldimmmmmmmmmmmmmm

canımmmm..sendemi blogspata taşındın...anacım kimse kalmamış blogcuda.....banada bir yer açın ardanızda....kurabiyeler nefis...ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

coach factory outlet online
nike tn pas cher
cheap jordans
kate spade outlet
gucci handbags
uggs on sale
louboutin uk
louboutin femme
coach outlet online
ralph lauren shirts
2016.12.29chenlixiang