9 Temmuz 2007 Pazartesi

KREMOLELİ TART


Arkadaşlar 15 gündür bilgisayara oturamadım çok yoğundum. yurt dışından kuzenim geldi onu gezdiriyorum 8 günde tatile gittik burdaki kuzenlerimle hep beraber sözleştik ihlas armutluya gittik çok güzel 8 gün geçirdik kuzenler çok iyi anlaşıyoruz.Sabahları kuş sesleriyle uyanıp güzel bir balkon kahvaltısından sonra denize girip bol bol güneşlendik.Bazende havuza gittik Akşamları tiyatrolar eğlenceler Tiyatrocularını çok beğendim acayip yeteneklilerdi henüz keşfedilmemiş nice yetenekler var.Hiçbirşey beceremeyenlere bakıyorsun çok iyi yerlerdeler. ama bunlarda keşfedilmemiş yetenekler muhteşem mimikleri vardı. Neyse gelelim konumuza Bu ara hamur işi yapamadığım için arşivimde olan tariflerden kremoleli tart yayınlıyorum ben bunu çok sık yapıyorum çok kolay geliyor bana kremolenin tadınıda çok sevdiğim için sıkça yaparım
Malzeme
2 yumurta
1 çay bardağı şeker
1,5 su bardağı süt
Yarım çay bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı kakoa
1 paket kabartma tozu
1 vanilya
3 çay bardağı un
1 Paket kremole
Üzerindeki tarife göre hazırlayın
Tart hamurunu hazırladım bilmeyenler için söylüyorum özel kalıbına döktüm çevrilince orta kısmı derin oluyor kremoleyi hazırladım soğuyan tart tın üzerine döktüm ve şekerlerle süsledim soğuyunca servis yapıyorum