5 Mart 2010 Cuma

Nar çiçeği Şerbeti

/
>
Şu yukardaki renge bakarmısınız ne kadar harika Gıda boyası yok tamamen doğal
Bu gördüğünüz İçeceği Sevgili serin mavi Oya'ya gittiğimizde Gaziantep yemeği Şişbeleğin yanında soğuk olarak ikram etti. Herkes çok beğendi ama benim tadı damağımda kaldı.Ve hemen alıp denedim Nette bir araştırma yaptım çok faydalı bir bitki.Ben nar çiçeği olarak duydum ama değişik isimleri var mekke gülü,Hibiskus gibi Buradan bakabilirsiniz şeker hastalığına da iyi geldiğini yazıyor Annem de şeker hastası olduğu için çayını içmeye başladı.Ama ben oya dan aldığım tarifi uyguladım tadına vara vara içiyorum bundan sonrada sıkça yapacağım bir içecek. Teşekkür ederim oya'cığım
Yapılışı
2 çay bardağı nar çiçeği
1.5 Sap tarçın
10 Adat tane kakule
10 adet karanfil
1.5 su bardağı şeker arzunuza kalmış tadı azaltıp çoğaltabilirsiniz
2 litre su
Hepsini birden kaynatıp son olarak damak tadınıza göre şekeri ilave edin.

9 yorum:

ab-ı hayat dedi ki...

Harika bir renk!Sevgili Oya'nın bloğunda gördüğümde bende çok beğenmiştim,ellerine sağlık.


sevgiler...


not:Bildiğimiz nar çiçeği değil mi?Kayıvalidemin bahçesinde o kadar çok nar ağacı var ki,bende kurutayım diye düşündüm:)))

ozlemhan dedi ki...

Canım valla bilmiyorum bildiğimiz narın çiçeğimi. Netten resminide koydum ama.Sadece isim olarak biliyorum .Yorumun için de çok teşekkür ediyorum

Baharcicegi dedi ki...

rengi billur gibi olmus, artik ne varsa sifalar dogada var
tadini meral ettim burda nasil bulurum bilemiyorum ama yapmayi cok isterim
güzel bir hafta sonu diliyorum canim

Özlem dedi ki...

Ne kadar güzel bir içecek, tamamen doğal ve de mutlaka faydalıdır. Bizim eve kola ve gazoz türü içecek hiç girmez, tam bizlik. Alsak da yapsak. Ellerine sağlık.

serinmavi dedi ki...

canım benimmm canımmmmm:) eline emeğine sağlık ne kadar güzel görünüyorr...Özellikle ramazanda süper güzel oluyor mutlaka dene geçen ramazanda her iftarda masamızdaydı kendileri:)
nar çiçeği gerçek narın çiçeği değil bu arada soran arkadaşlar olmuş
hibiskus denilen bir bitki neden nar çiçeği demişler bilemiyorum.

oakleyses dedi ki...

vans, pandora uk, hollister, supra shoes, nike air max, hollister clothing, wedding dresses, oakley, juicy couture outlet, coach outlet, gucci, marc jacobs, toms shoes, pandora charms, iphone 6 cases, thomas sabo, montre pas cher, juicy couture outlet, karen millen uk, swarovski crystal, converse, lancel, nike air max, swarovski, links of london, ray ban, louboutin, timberland boots, replica watches, ralph lauren, pandora jewelry, converse outlet, baseball bats, hollister

xumeiqing dedi ki...

20160518 chenxin
michael kors purses
polo outlet
toms outlet
gucci handbags
designer bags
prada sunglasses
louis vuitton borse
designer handbags
ray bans
michael kors outlet
nike tn
ed hardy uk
cheap oakley sunglasses
michael kors outlet
chaussure louboutin
hollister clothing
ralph lauren outlet
sac longchamp pliage
michael kors bags
michael kors outlet
nike trainers
cheap oakley sunglasses
coach outlet store online
bottega veneta outlet
louis vuitton outlet online
valentino shoes on sale
air force 1
lululemon sale
nike air max uk
adidas nmd
instyler max
coach outlet
nike store
nike free runs
versace shoes

raybanoutlet001 dedi ki...

jimmy choo
michael kors handbags clearance
lions jerseys
louis vuitton sacs
michael kors outlet
toms shoes
cheap oakley sunglasses
texans jerseys
oakley sunglasses
hugo boss sale

chenlili dedi ki...

ralph lauren t shirt
burberry outlet online
michael kors handbags
air jordan shoes
prada glasses
ray ban eyeglasses
true religion outlet
manolo blahnik outlet
air jordan shoes
jordan shoes
2017.8.30xukaimin