15 Şubat 2009 Pazar

Yalancı Tavuk göğsü


Sütlü tatlıları bende çok severim ama kız kardeşim benden daha çok sever Geçen gün bana çaya gelecekti.tavuk göğüs eti yoktu bende yalancısını yaptım. Böyleside çok güzel oluyor genelde vişneli yapıyorum bu defa Böğürtlen'li yaptım.Böğürtlenleri yazın alıp yıkayıp derin dondurucuma koymuştum çıkarıp kullanıyorum.
Malzemeler
5 su bardağı süt
1 su bardağı un
125 gr margarin
1 su bardağı toz şeker
2 paket vanilya(ben vanilya aromasını çok sevdiğim için 2 koydum)
2 parça damla sakızı

Böğürtlen'li sos için
1 su bardağı su
1 su bardağından 1 parmak eksik şeker
1 çorba kaşığı tepeleme nişasta
1 su bardağı Böğürtlen

Yapılışı
Bir tencerede yağı eritiyoruz unu kavuruyoruz çok fazla rengi dönmesin.Daha sonra şekeri damla sakızını sütü ilave ediyoruz.kaynadıktan sonra 5 dakika daha pişiriyoruz ve mikserle yaklaşık 10 dakika çırpıyoruz.ıslatılmış borcama dküyoruz.
Üzerinin sosu
Bir su bardağı suyla, şeker, ve nişasta ocağın üzerinde biraz kaynatılır. aşağı alınca.Böğürtlen'ler ilave edilir blendırdan geçirilir.Tavukgöğsü'nün üzerine dökülür. Üzerine böğürtlen taneleriyle süsledim Afiyet olsun

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Özlemciğimm yaptığın herşey çok güzel ve gerçekten özenle yapılmış gözüküyor...Bu da çok güzel gözüküyor.Ellerine sağlık.Bende sütlü tatlı seven gruptayım.Ellerine sağlık...

Serpil dedi ki...

arkadaşım sabah sabah canım istedi enfes görünüyor ellerine sağlık....

sarımutfak-hande dedi ki...

bende hep çileklisini yaparım bizdede çok sevilir
ellerine sağlık cnm
öptüm
mutlu haftalar

TOKEVİNAÇKEDİSİ/1000NUR dedi ki...

dondurucumda kocaman kocaman böğürtlenlerim değerlenmeyi bekliyor. işte buldum ne yapacağımı
sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

Adsız dedi ki...

hımm şahane..sen bunun gerçeğini de yapıyorsun demek..isteriz bir gün..slmlar

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık, rengine bayıldım.
Sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerıne saglık canım.Sini kofteni yaptım cok sevdık .Seyfamda yayınladım bak bakalım senınkı gıbı guzel olmuş mu?Kucak dolusu sevgıler..

Adsız dedi ki...

Bu yalancılarda pek lezzetli oluyoo anacım =)
Özlem ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor canım,ellerine sağlık..


Öpüyorum yanaklarından..Sevgiler..