28 Temmuz 2012 Cumartesi

Şeftalili Yalancı tavuk gögsü

Bu sıcak yaz günlerinde içmden şerbetli tatlı yapmak gelmiyor.
Bu tatlıyı ben çok seviyorum. Her türlüsünü yapıyorum. Daha önce vişneli, çilekli,böğürtlenli defalarca yaptım. Ama şeftalili olarak ilk kez denedim.Ben çok beğendim şeftalinin aroması ekşimsi tadıHoşuma gitti. Ama erkek kardeşim hiç beğenmedi herkesin damak tadı farklı olabiliyor.

Malzemeler
5 su bardağı süt
1 su bardağı un
125 gr margarin
1 su bardağı toz şeker
2 paket vanilya(ben vanilya aromasını çok sevdiğim için 2 koydum)
2 parça damla sakızı
1 paket
Bunda ara kat için pötibör büskivi kullandım tavsiye ediyorum.

Üzerinin sosu
3 adet şeftali
2 çorba k.pudra şekeri
1 çorba k. nişasta


Yapılışı
Sütü, şekeri, unu  bir tencerede koyulaşana kadar pişirin altını kapatın vanilya ,damlasakızı,Margarin koyun ve mikserle yaklaşık10 dk çırpın ve ıslatılmış borcama dökün.

Üzerine büsküvileri dizin .Son olarak şeftalileri püre yapın,nişasta ve pudra şekeriyle bir taşım kaynatıp büsküvilerin üzerini kaplayın.

Buzdolabında zamanınız varsa bir gece dinlensin yoksa dolapda iyice soğusun. Üzerine hindistan cevizi serpiştirip servis yapabilirsiniz.


9. Gün Ramazan menüsü


Kremalı mantar çorbası
Karnıyarık
Pilav
Cacık
Kavun karpuz
Şekerpare

6 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok lezzetli görünüyor..ellerine sağlık canımm..sevgiler

oakleyses dedi ki...

nike tn, jordan pas cher, polo lacoste, coach purses, longchamp pas cher, ray ban uk, north face, new balance, lululemon canada, true religion outlet, timberland pas cher, vans pas cher, burberry pas cher, true religion jeans, nike roshe, michael kors pas cher, oakley pas cher, nike free run, ray ban pas cher, polo ralph lauren, nike blazer pas cher, hogan outlet, sac hermes, michael kors outlet, true religion outlet, mulberry uk, nike air force, sac vanessa bruno, converse pas cher, guess pas cher, louboutin pas cher, ralph lauren uk, true religion outlet, hollister uk, hollister pas cher, michael kors, sac longchamp pas cher, north face uk, air max, nike air max

oakleyses dedi ki...

wedding dresses, abercrombie and fitch, giuseppe zanotti outlet, herve leger, asics running shoes, nike free uk, reebok outlet, mont blanc pens, soccer shoes, bottega veneta, nike huaraches, instyler, vans outlet, hermes belt, chi flat iron, abercrombie and fitch uk, p90x workout, north face outlet, mac cosmetics, nike trainers uk, nike air max uk, nike air max uk, new balance shoes, insanity workout, nike roshe run, valentino shoes, beats by dre, soccer jerseys, longchamp uk, hollister, ferragamo shoes, nfl jerseys, mcm handbags, lululemon, nike roshe run uk, jimmy choo outlet, babyliss, celine handbags, ghd hair, north face outlet

oakleyses dedi ki...

replica watches, montre pas cher, swarovski crystal, oakley, iphone 6 cases, pandora uk, hollister, louboutin, karen millen uk, gucci, lancel, thomas sabo, ralph lauren, ray ban, juicy couture outlet, converse, wedding dresses, timberland boots, supra shoes, links of london, swarovski, nike air max, nike air max, hollister clothing, coach outlet, marc jacobs, pandora jewelry, vans, toms shoes, baseball bats, juicy couture outlet, pandora charms, hollister, converse outlet

raybanoutlet001 dedi ki...

oakley sunglasses
instyler max 2
nike tn pas cher
chaussure louboutin
michael kors handbags
nhl jerseys
texans jerseys
nike roshe run
michael kors outlet
cheap jordans

chenmeinv0 dedi ki...

nike blazer mid
vikings jerseys
adidas zx 750
polo ralph lauren
adidas nmd
mbt shoes clearance
louboutin femme
puma sneaker
knicks jerseys
adidas yeezy boost 350
2017.2.23xukaimin