29 Temmuz 2012 Pazar

KİRPİ ÇİKOLATA



Ben bu atıştırmalık kirpi çikolatayı ramazandan önce yaptım .Ama şimdide iftardan sonra çayın yanında güzel bir atıştırmalık benim gibi çayı sade içemeyenler için :)
Bu tarifi ben Acemi şef arkadaşımızda görmüştüm ilgimi çekti ertesi gün hemen denedim.
Çok beğendim ama artık yapmıyorum.Neden diye sorarsanız dayanamayıp ben bitiriyorum normalde bir hafta durabilirmiş ama bende imkansız sürekli gidip gelip atıştırıyordum.

Malzemeler:

2 çorba kasesi kadar yaş tel kadayıf

1 kare paket sütlü veya bitter çikolata.



Yapılışı:

Tel kadayıfları bir tavada veya fırının ızgara kısmında 150 dereceye getirip sık sık karıştırmak suretiyle kavuralım. Kavurma işlemi sırasında başından ayrılmamanızı, fırının kapağını ara ara açıp tahta bir kaşıkla tel kadayıfları karıştırmanızı tavsiye ederim. Çok çabuk kızarıyorlar, başından ayrılmamak lazım. Çikolatayı parçalara ayırıp benmari usulü eritelim. Kızarmış tel kadayıfları içine ekleyip her tarafı çikolataya bulanana dek karıştıralım. Karışımdan tatlı kasığıyla dolu dolu alıp, yağlı kağıt serilmiş tepsiye dökelim. Daha sonra buzdolabına koyup donana dek bekleyelim. Dolaptan aldıktan sonra bir daha erimiyorlar, uzun süre saklanabiliyorlar. Ben servisten iki gün önce yapıp oda ısısında bekletmiştim. Bu güzel tarifin orjinaline ulaşmak için buraya
10 .Gün ramazan menüsü.
Süzme mercimek çorbası
Tavuklu bulgur pilav
Yoğurtlu kabak
Salata
Kavun karpuz
Revani

12 yorum:

LeylaK dedi ki...

Evet birçok yerde görmüştüm bu tarifi, görünüşü de çok şirin :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Çok güzel bir atıştırmalık.

ellerine sağlık

sevgiler

Nurşen Aksoy dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni buldum..çok güzel hangi tarifi okuyacağımı şaşırdım..bu çikolatalar bayıldım..tel şehriyeyle bir dolu lezzet yapıyoarum ama hiç çikolata denememiştim..süper..hemen deneyeceğim..tanışmaya banada beklerim..sevgilerimle nurşen...nurlumutfakta.blogspot.com

FATMA dedi ki...

ÇOK İLGİNÇ GÖRÜNÜYOR GÖRÜNTÜSÜDE MÜTHİŞ GERÇEKTEN ELİNİZE SAĞLIK

oakleyses dedi ki...

coach outlet store online, michael kors outlet, longchamp outlet, kate spade outlet, coach outlet, kate spade, ray ban sunglasses, michael kors outlet, burberry handbags, nike air max, prada handbags, michael kors outlet online, christian louboutin uk, oakley sunglasses wholesale, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, burberry outlet, prada outlet, gucci handbags, polo ralph lauren outlet online, nike outlet, nike free, oakley sunglasses, polo outlet, tiffany and co, michael kors outlet online, michael kors outlet store, replica watches, christian louboutin, tiffany jewelry, longchamp outlet, longchamp outlet, christian louboutin shoes, nike air max, tory burch outlet, coach outlet, michael kors outlet online, jordan shoes, christian louboutin outlet, chanel handbags

oakleyses dedi ki...

wedding dresses, abercrombie and fitch, giuseppe zanotti outlet, herve leger, asics running shoes, nike free uk, reebok outlet, mont blanc pens, soccer shoes, bottega veneta, nike huaraches, instyler, vans outlet, hermes belt, chi flat iron, abercrombie and fitch uk, p90x workout, north face outlet, mac cosmetics, nike trainers uk, nike air max uk, nike air max uk, new balance shoes, insanity workout, nike roshe run, valentino shoes, beats by dre, soccer jerseys, longchamp uk, hollister, ferragamo shoes, nfl jerseys, mcm handbags, lululemon, nike roshe run uk, jimmy choo outlet, babyliss, celine handbags, ghd hair, north face outlet

oakleyses dedi ki...

replica watches, montre pas cher, swarovski crystal, oakley, iphone 6 cases, pandora uk, hollister, louboutin, karen millen uk, gucci, lancel, thomas sabo, ralph lauren, ray ban, juicy couture outlet, converse, wedding dresses, timberland boots, supra shoes, links of london, swarovski, nike air max, nike air max, hollister clothing, coach outlet, marc jacobs, pandora jewelry, vans, toms shoes, baseball bats, juicy couture outlet, pandora charms, hollister, converse outlet

oakleyses dedi ki...

replica watches, montre pas cher, swarovski crystal, oakley, iphone 6 cases, pandora uk, hollister, louboutin, karen millen uk, gucci, lancel, thomas sabo, ralph lauren, ray ban, juicy couture outlet, converse, wedding dresses, timberland boots, supra shoes, links of london, swarovski, nike air max, nike air max, hollister clothing, coach outlet, marc jacobs, pandora jewelry, vans, toms shoes, baseball bats, juicy couture outlet, pandora charms, hollister, converse outlet

raybanoutlet001 dedi ki...

nike tn
nike store uk
jordan shoes
red valentino
oakley sunglasses
seattle seahawks jerseys
nike roshe
cheap oakley sunglasses
kansas city chiefs jerseys

chenmeinv0 dedi ki...

nike blazer mid
vikings jerseys
adidas zx 750
polo ralph lauren
adidas nmd
mbt shoes clearance
louboutin femme
puma sneaker
knicks jerseys
adidas yeezy boost 350
2017.2.23xukaimin

chenmeinv0 dedi ki...

adidas nmd
under armour shoes
christian louboutin shoes
michael kors bags
michael kors handbags
nike sb shoes
christian louboutin outlet
ray ban eyeglasses
north face jackets
michael kors handbags
2017.3.22xukaimin

Unknown dedi ki...

site vibrators,sex chair,wholesale dildo,cheap dildo,vibrators,cheap sex toys,sex chair,horse dildo,sex toys,dog dildo moved here