21 Temmuz 2012 Cumartesi

Hindistan Cevizli Elma Tatlısı Tarifi

Şu akşamdan güzel resim çekmeyi hala çözemedim.Sadece gün ışığında  resimler güzel çıkıyor. Ben bu resmi çekmeseydim bugüne yani gün ışığına kalmayacaktı:)
Bende resimi çok beğenmesemde yayınlıyorum.Ben bu tarifi çok yapardım yedikten sonra tarif isteyende çok oldu dünkü yazımda Menüde tatlı olarak bu tatlıyı yazdım link verecem aaaa ben bu tarifi yayınlamamışım:((
Eminim bunun gibi unuttuğum çok tarif vardır bende.
Ramazanın 2. günü nasıl gidiyor oruç ben son bir saat kalaya kadar zorlanmadım..Benim 4 aylık bir kızım var anne sütüyle besleniyor.Ona rağmen tutmak istiyorum ramazanı tutmayınca ben o huzuru, mutluluğu ,bereketi yakalayamıyorum.Geçtiğimiz yıl hamilelikten dolayı tutmadığım için berbat bir ramazan geçirmiştim.Bu sene sütüm azalsada tutmak istiyorum.
Gelelim tarifimize.Bu tatlı sıcak yaz günleri için uygun bir tarif deneyin bence.
KULLANILACAK MALZEMELER (10 Kişilik )
5 adet elma
1 paket petibör bisküvi
Elmaları pişirmek için
4 çorba kaşığı toz şeker
Su
Kreması için
1 su bardağı toz şeker
1 litre süt
1 paket vanilya
2 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı nişasta
1 yumurta sarısı
İç harcı için
1 elma
Ceviz
Tarçın
1 çorba kaşığı toz şeker
Üzeri için
1 su bardağı hindistan cevizi


Hindistan Cevizli Elma Tatlısı Tarifi
Servis tepsisine 2 adet bisküvi üst üste gelecek şekilde 10 tane bisküvi dizin. Yani 20 adet. 1 elmayı rendeleyin.
İçine toz şeker, ceviz, tarçın ekleyip karıştıralım. Bisküvilerin üzerine bu karışımım yayın.Geriye kalan elmaları soyup çekirdeklerini çıkarın. Geriye kalan 5 elmayı soyup ortadan ikiye bölüp çekirdeklerini çıkartın ve dilimleyin. Az bir suda dört çorba kaşığı şeker ile elmalar yumuşayıncaya kadar pişirin. Dağılmamasına özen gösterin. Daha sonrada rendelediğiniz elmaların üzerine güzelce dizin.
Dağılmamasına dikkat edin. Elmaları rendelenmiş elmaların üzerine muntazam bir şekilde dizin. Diğer taraftan kreması için gereken malzemeleri bir tencerede muhallebi haline getirin..Bu kremayı elmaların üzerini kaplayacak şekilde bolca dökün.Son olarak hindistancevizi ile süsleyin. Soğuduktan keyifle yiyebilirsiniz..Konuklarınıza ikram edebilirsiniz..

2. Gün Ramazan menüsü

Kuskus çorbası
Mercimekli Bulgur pilav
Kadınbudu köfte
Cacık
Salata
Muhallebili güllaç

4 yorum:

Fatoş Öztürk dedi ki...

Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim :) 11 ayın sultanı Ramazanın güzel geçmesi dileklerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım
Hayırlı Ramazanlar

oakleyses dedi ki...

nike tn, jordan pas cher, polo lacoste, coach purses, longchamp pas cher, ray ban uk, north face, new balance, lululemon canada, true religion outlet, timberland pas cher, vans pas cher, burberry pas cher, true religion jeans, nike roshe, michael kors pas cher, oakley pas cher, nike free run, ray ban pas cher, polo ralph lauren, nike blazer pas cher, hogan outlet, sac hermes, michael kors outlet, true religion outlet, mulberry uk, nike air force, sac vanessa bruno, converse pas cher, guess pas cher, louboutin pas cher, ralph lauren uk, true religion outlet, hollister uk, hollister pas cher, michael kors, sac longchamp pas cher, north face uk, air max, nike air max

xjd7410@gmail.com dedi ki...

20151222 junda
oakley sunglasses
nike cortez
ugg outlet
canada goose jackets
north face outlet
coach factory outlet
uggs outlet
burberry outlet
ghd hair straighteners
nike air max
michael kors handbags
nike air max shoes
prada outlet
gucci outlet
louis vuitton
instyler max
nike roshe run women
michael kors outlet
cheap uggs boots
adidas uk
michael kors
sac longchamp
cheap ugg boots
michael kors handbags
michael kors outlet online
mont blanc pens
ray ban sunglasses
louis vuitton outlet
soccer jerseys
jordan 8s
coach factory outlet
coach outlet store online
nike uk
air jordans
coach factory outlet
adidas superstars
louis vuitton handbags
burberry outlet online
michael kors outlet
toms outlet