29 Nisan 2011 Cuma

Patlıcanlı Börek


Patlıcanı çok seven ben böreğinide çok seviyorum.Kuşbaşı etle yapılmış gibi oluyor bence:))
MALZEMELER:
6 adet yufka
4 adet patlıcan
2 adet domates
2 adet sivriber
1 fincan sıvıyağ
1 yemek kaşığı salça ben acı biber salçası kullandım
2 adet kuru soğan
Tuz
Üzeri ve ara katlar için
Yarım pk. erimiş margarin yada tereyağı
Yarım çay bardağı su
Susam,çörekotu
YAPIMI:
Patlıcanların kabuklarını soyup küp küp doğrayın.
Tencereye bir fincan sıvıyağı ekleyip ince doğranmış kuru soğan biber ve salçayı ilave ederek soteleyelim.
Küp doğranmış domates ,patlıcan ve tuzu da tencereye alarak iyice pişirelim.
Soğumaya bırakalım.
Yufkayı masaya serelim üzerine erimiş margarin ve su karışımını sürelim.ikinci yufkayıda serelim margarin su karışımını sürelim 8 parçaya bölelim. Ben biraz kalın olması için yufkaları ikişer ,ikişer kullandım. Her ikili yufkanın geniş tarafına harcımızdan bir miktar koyalım siğara böreği gibi saralım üzerlerine margarin ve yumurta sarısı sürelim, üzerinede susam veya çörek otu serpiştirelim.Fırına verelim
Önceden ısıtılmış fırında 185 derecede üzerleri kızarana kadar pişirelim.
AFİYET OLSUN….

8 yorum:

melike dedi ki...

Ellerine sağlık özlemcimm bende çok severimm :)

Disalce dedi ki...

of of harika olmuş..ellerine sağlık....patlıcan sever biri olarak bu tam benlik bi tarif..

mutfagabuyrun dedi ki...

bende pek et yemiyorum ama patlıcanı böreğe çok yakıştırıyorum canım.çok lezzetli oluyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Özlemhancığım eline sağlık bende patlıcanı çok severim her türlü yerim börek olarak da bir defa yaptım nefis bir lezzeti vardı annem sac böreğine katardı harika olurdu:)
Annemi mi özledim ne?:)))
Hayırlı cumalar
sevgiler

Unknown dedi ki...

bende bir arkadaşımda yeöiştim.gerçekten leziz oluyor.ellerine saglık.

umutluhayat dedi ki...

nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

IMMM ÇOK LEZZETLİ PATLICANIN HER HALİNE BAYILIYORUM.ELLERİNE SAĞLIK..
SEVGİLERİMLE..

xjd7410@gmail.com dedi ki...

20151222 junda
oakley sunglasses
nike cortez
ugg outlet
canada goose jackets
north face outlet
coach factory outlet
uggs outlet
burberry outlet
ghd hair straighteners
nike air max
michael kors handbags
nike air max shoes
prada outlet
gucci outlet
louis vuitton
instyler max
nike roshe run women
michael kors outlet
cheap uggs boots
adidas uk
michael kors
sac longchamp
cheap ugg boots
michael kors handbags
michael kors outlet online
mont blanc pens
ray ban sunglasses
louis vuitton outlet
soccer jerseys
jordan 8s
coach factory outlet
coach outlet store online
nike uk
air jordans
coach factory outlet
adidas superstars
louis vuitton handbags
burberry outlet online
michael kors outlet
toms outlet