9 Şubat 2011 Çarşamba

Nişastalı Poğaça


Misafir dışında artık hamurişi yapmıyorum bu poğaçaları geçen gün gelen arkadaşlarım için yapmıştım.Tadına bakmadım daha önce çok bakmıştım ama:))
Malzemeler
1 paket margarin
2 yumurta (birinin sarısı üzerine)
4 kaşık yoğurt
1 su bardağı sıcak su
1 su bardağı nişasta
1 paket toz maya
1 yemek kaşığı şeker
Yarım yemek kaşığı tuz
Aldığı kadar un
İçerisine peynir ve maydonoz karışımı
Üzerine ne arzu ederseniz ben haşhaş serpiştirdim
Yapılışı
Margarin oda ısısında iyice yumuşamış olacak.Yoğurt,yumurta ,tuz,şeker koyup iyice yoğuruyoruz.Sonra sıcak suyu koyuyoruz mayayı,nişasta ,un ilave edip hamur elimize yapışmayacak kıvama geldikten sonra hamuru sıcak bir yerde mayalanmaya bırakıyoruz. Yaklaşık bir saat bekledikten sonra avucumuzda açıyoruz iç malzemesini koyup kapatıyoruz tekrar fırında bir saat mayalandırıp yumurtasını sürüyoruz üzerine haşhaş serpiştirip fırına pişmesi için tekrar koyuyoruz.
Yapılışı

12 yorum:

süheyla dedi ki...

merak ettim şmdi..kurabiyelere falan koyuyorum da ya da keke ama poğaça ve nişasta hiç denemedim..tadınasıl oluyor acep..

mutfagabuyrun dedi ki...

not aldım.inşallah deneyecem.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Yeşim dedi ki...

Nişastalı pogaça hiç denemedim daha önce .Kıyır kıyır olsa gerek.Görüntü nefis.Ellerinize sağlık.
sevgiler...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bende daha hic tatmadim nisastali pogaca.. InsAllah kismet olur :)

nefisss görünüyorlar canim.. ellerine emegine saglik..

muhabbetinizin daim olsun InsAllah..

sicacik sevgiler

Adsız dedi ki...

denemek istiyorum ama nişasta olarak hangisini kullanmalıyız buğday yada mısır ?

merve

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım.bende aynı kararı aldım son dönem artık kendimize amur işi yapmayacağım.ellerine sağlık poğaçada nefis görünüyor.nasılda bir ısırık almadan durdun.

Unknown dedi ki...

nişasta hiç denemedim poğaçada ellerine sağlık güzel görünüyor.
sevgilerimle...

ozlemhan dedi ki...

Süheyla kurabiye de güzel olduğu gibi bundada güzel oluyor denemeni tavsiye ederim arkadaşım.

Sevdacım teşekkür ederim yorumun için inşallah beğenirsin.

ozlemhan dedi ki...

Yeşim kötü olmuyor emin olabilirsin bence dene.Yorumun için teşekkür ediyorum canım benim.

Hasretcim en kısa zamanda dene. Yorumun için teşekkür ediyorum çok öpüyorum .

ozlemhan dedi ki...

Mervecim buğday nişastasını tercih ediyorum ama bu defa bende buğday yoktu mısır nişastasıyla yaptım.İnşallah beğenirsin canım.

Umut arkadaşım benim gibi hamurişini tatlıyı çok seven birisi için elbetteki çok zor ama dayanmak zorundayım.İstediğim kiloya ininceye kadar.Yorumun için teşekkür ediyorum.

ozlemhan dedi ki...

Cafe portakal dene pişman olmazsın . yorumun için çok teşekkür ediyorum.

chenmeinv0 dedi ki...

the north face
michael kors outlet
kate spade outlet
oakley vault
adidas trainers
dolce and gabbana
hogan outlet
sac michael kors
jimmy choo
pandora
2017.12.16xukaimin