31 Mayıs 2010 Pazartesi

Dost'lar buluşması





Sanal hayatta başlayıp gerçek hayatta 3 yıldır görüştüğümüz dostlarımla çok güzel toplantılar düzenliyoruz.Harika zamanlar geçiriyoruz.Hepsi birbirinden üstün dost canlısı arkadaşlarım.Uzun zamandır ağırlamayı düşünüyordum.Kızımın hastalığı bir ay sürünce ara açıldı.Geç oldu ama çok güzel oldu, bol kahkahalı çok güzel bir gün geçirdik.Sevgili Gönül'de aramızda olcaktı ki son anda önemli işi çıkınca gelemedi, üzüldük inşallah bir dahakine.Gönülüm sensiz o kadar güldük, sen olsaydın düşünemiyorum halimizi.

Kimler geldi
Mutfakta hoş Seda
Diyalog yemekleri Süheyla
Misss Zerrin
Pastacı kız Özlem
Limonlu kek Nevval
Serin mavi Oya

Menümüzdekiler:
Su böreği
Minik pizza
Bahatatlı tuzlu çubuk
Meyveli maffin
Mercimek köftesi(annemden)
Sosisli kürdan böreği
Böğürtlenli cehescake
Mantar salatası
Tavuklu göbek salatası
Tahinli kurabiye (seda'cığım getirdi)
Çikolatalı kurabiye (Zerrin'im getirdi)
Fındıklı kurabiye (özlem'im getirdi)


5 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ooooo böyle buluşmaya can feda hem güzel dostluklar kurulmuş,kahkahalar atılmış,hoş vskit geçirilmiş hemde harika mamalar yapılmış.keşke bende arınızda olsaydım

Limonlu Kek dedi ki...

Özlemhan canım,beni de ayırmayıp davet ettiğin, bizlere harika bir masa kurup çok güzel bir şekilde ağırladığın için sana çok çok teşekkür ediyorum. Nutellalı kahveni ve cheesecakein hala tadı damağımda. Tekrar görüşmek üzere sevgiler, Elif Naz'ı da öpüyorum.

ozlemhan dedi ki...

Umutlu hayat arkadaşım teşekkür ediyorum güzel yorumun için inşallah birdahaki sefer sende aramızda olursun.

Vevvalcim seninle zerrin de buluştuğumuz da tanıştık o zaman da kanım çok ısınmıştı sana Ama bana geldiğinde yıllardır çok sıkı bir dostluğumuz varmış gibi geldi bana. okadar sıcak, samimiydin ki en kısa zaman da tekrar görüşürüz inşallah.

Gönül dedi ki...

canım benim yaaaa ne kadar çok istemiştim ama nasip olmadı gelmek...inşallah birdahaki sefere...valla bende olsaydım eğer gülme krizimiz alt komşulara kadar duyulurdu:)))) ellerine sağlıkr hayatım herşey muhteşem olmuş....6 kg verdim demişsin süper gözünaydın darnısı başıma...sen nasıl verdin o 6 kiloyu...ben diyeti bu haftay yazıcam bebişim yapıyımda çorbasını:))) öpüyorum sevgiler

Unknown dedi ki...

cheap oakley sunglasses
fit flops
polo ralph lauren outlet online
longchamp bags
christian louboutin sale
michael kors outlet online
polo ralph lauren outlet
nike air max 90
michael kors outlet clearance
cheap nike air max
20170321caiyan