24 Eylül 2009 Perşembe

Kızımın Doğum günü Pastası



Arkadaşlar geçtiğimiz yıl 18 eylül'de kızım dünyaya merhaba demişti.Onun hayatımıza girmesiyle herşey çok daha güzel oldu onun sevgisi çok başka.
Herzaman dua ederim Allahım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın diye.
Kızımın bloğundada yazmıştım kızım için böyle bir doğum günü hayal etmemiştim Kalabalık olarak büyük bir pasta yapmayı planlamıştım ama Anneanemiz dedemiz teyzemiz zorunlu olarak şehir dışındalar.
Anneciğim ısrar etti biz gelince yapalım diye ama henüz ne zaman gelecekleride belli olmadığı için ben yinede tam gününde bir doğum günü yapayım sonrada çok arası açılmaz'sa yine yaparız diye düşündüm.
Zaten zamansızlıktan yakınıyorum tarif eklemeye zamanım olmuyor diye.
Dün uzuuun uzun birşeyler yazmıştım ama sağolsun Elifnaz hanım klavyede bir tuşa bastı bütün yazdıklarımı sıfırladı.
Benimde sinirim bozuldu bıraktım yazmayı.
O kadar çok yoğunumki arkadaşlar çok istememe rağmen bilgisayar başına oturamıyorum eskiden olduğu gibi oturup bütün arkadaşlara yorum bırakamıyorum lütfen kusuruma bakmayın Fırsat buldukça ziyaret ediyorum.Aslında mutfağa girmeye zamanım oluyor eklenmeyi bekleyen tariflerimde var ama sağolsun kızımın sayesinde bilgisayara oturamıyorum ilgi sevgi istiyor
Gelelim pastamıza

Pastamız
Birisi kakoalı birisi sade olarak iki pandispanya yaptım
Sade olan 28 cm
Kakoalı 22 cm
Sade olan
6 Yumurta
5 fincan şeker
4 fincan un
1.5 fincan nişasta
4 yemek kaşığı sıcak su
3 yemek kaşığı sıvı yağ
Kabartmatozu
Vanilya
Yapılışı yumurtalar sarıları ve beyazları ayrı ayrı çırpılır çırpmaya başlamadan önce şekerin yarısını sarısına yarısını beyazına konulur ve 5 dakika kadar çırpılır .Daha sonra Diğer bütün malzemeler yumurta sarısıyla karıştırılır en son olarak yumurta beyazıda yavaş yavaş ilave edilir.28 cm kalıba dökülür fırına verilir.
Pandispanya yaparken piştikten sonra soğuyuncaya kadar fırının kapağı açılmaz

2. pandispanya kakoalı çikolatalı 22 cm.
4 Adet Yumurta
1 Su Bardağı Toz Şeker
1 Su Bardağı Un
1 Su Bardağı Yoğurt
2 Yemek Kaşığı Kakao
Yarım Su Bardağı Sıvı Yağ
1 Paket Kabartma Tozu
1 Paket Vanilya
80 Gr. Sütlü Çikolata
80 Gr. Bitter Çikolata
Ben bu pandispanyayı ikiye ayırdıktan sonra diğer yarısını sardım dolaba kaldırdım pastamız çok kalın olacağını düşündüğüm için.

Kreması
1 Adet kremole
200 gr bitter çikolata
200 gr süt kreması
1 kutu kremşanti
1 su bardağı çekirdeği çıkmış vişne
1 su bardağı antep fıstığı krokan
Yapılışı büyük olan pandispanyamızın bir parçasını derin olan bir kaba koyuyorum.ve vişne suyuyla ıslattım daha sora krema döktüm bir miktar onun üzerine kakoalı pandispanyanın bir katını koydum ve tekrar krema bolca koydum vişne tanesi ve antep fıstığı serpiştirdim.
Son katıda koyduktan sonra üzerini serayla kaplayıp dolaba kaldırdım. bir gece beklettim ertesi günü servis tabağına ters çevirdim ve üzerini yine çikolatalı kremayla kapladım.
Ortasına kızkardeşim Burcunun 20 yıl önceki barbi bebeğinin bacaklarını çıkarıp belden yukarısını pastanın üzerine oturttum ve çok az gıda boyasıyla renklendirdiğim kremşantiyi sıkma torbasına koyup bu şekilde süsledim

8 yorum:

Baharcicegi dedi ki...

minik prensesine saglikli uzun ömürler dilerim
pastasi harika olmus urasmissin ama degmis ellerine saglik canim

Hatice dedi ki...

minik prensesin doğum günü kutlu olsun, ailesiyle hep sağlıklı, mutlu, huzurlu yaşasın.
Pastası da süper görünüyor, ellerine sağlık canım...

sevgiler...

Nesrin DERİNKUYU dedi ki...

pasta çok güzel gözüküyor dogum günü kutlu olsun cicişin :)

chenlina dedi ki...

chenlina20150926
canada goose outlet
hermes belt
longchamp pas cher
air max 90
nike store uk
hollister kids
air jordans
mcm outlet
moncler jackets
ghd
longchamp handbags
true religion outlet
ghd hair straighteners
ray ban outlet
nike air max
ugg sale
ugg boots
michael kors
toms outlet
ugg slippers
michael kors handbags
coach outlet canada
pandora jewelry
supra shoes
gucci borse
rolex watches
gucci outlet
ralph lauren
cheap jerseys
ralph lauren outlet
adidas superstars
mizuno running shoes
hermes uk
nike air force 1
nike tn
uggs on sale
new balance outlet
tommy hilfiger outlet
hollister co
nike huarache

chenlina dedi ki...

chenlina20160411
polo ralph lauren
kate spade handbags
fitflop sandals
cheap ugg boots
louboutin pas cher
pandora jewelry
burberry outlet
tiffany and co
coach factory outlet
rolex watches
louis vuitton outlet
adidas originals
louis vuitton
cheap oakley sunglasses
nike roshe flyknit
caoch outlet
ray ban outlet
michael kors uk
rolex watches
michael kors uk
kobe 11
nike air max 90
louis vuitton outlet
jordan 4
ray ban sunglasses
toms outlet
louis vuitton
jordan 3
christian louboutin outlet
kate spade handbags
michael kors outlet
jeremy scott shoes
ralph lauren
coach outlet store online
kevin durant shoes 7
oakley sunglasses outlet
ray ban sunglasses
polo ralph lauren outlet
cheap toms
ray ban sunglasses
as

raybanoutlet001 dedi ki...

abercrombie and fitch
pandora jewelry
new orleans saints jerseys
ghd hair straighteners
cowboys jerseys
san diego chargers jerseys
nike huarache
michael kors handbags
bengals jersey
49ers jersey

Mahmut dedi ki...

Do you want to reset your iPhone? Click: factory reset iphone

david murphy dedi ki...

We bring to you the latest and top-quality firearms ant very affordable/considerate prices! All of our guns are fully assembled, including any modifications made upon request. please contact us directly with questions or concerns prior ordering depending on current weather conditions where applicable. All Federal Firearms Licensees must be contacted before purchase so that their name may not appear when placing orders since we do use names listed only as reference during production – no warranties expressed here unless stated otherwise.
Buy Mossberg 590M 12 Gauge Mag-Fed Pump-Action Shotgun online