19 Ağustos 2008 Salı

Vişneli Tart




15 günde bir toplandığımız bir arkadaş gurubum var.Bugünde Emine hanımda toplandık çok güzel bir gündü. burdan Emine hanıma çok teşekkür ediyorum. Giderkende boş gitmemek için.Yukardaki vişneli tartı yaptım tadan herkes çok beğendi.Bencede çok güzeldi.
Malzemeler
2 yumurta
1,5 çay bardağı şeker
1 çay bardağı süt
100 gr margarin yumuşak oda ısısında
1 paket kabartmatozu
5 damla vanilya aroması
Aldığı kadar un
1 paket dr oetker sakızlı muhallebi
1 paket dr oetker tart jölesi
Yaklaşık bir ay önce buzluğa stok yaptığım çekirdeği çıkarılmış vişne
Yapılışı
Yumurta şeker margarin mikserle çırpılır ve diğer malzemeleride ilave ederek tart kalıbına dökülerek fırına verilir.Fırından çıkardıktan sonra soğuması beklenilir. Diğer tarafta sakızlı muhallebi üzerindeki tarife göre yapılır tartın üzerine dökülür. Üzerine vişneler dizilir.onun üzerinede tart jölesi yapılır paketin üzerindeki tarife göre yapılır ve vişnelerin üzeri jöleyle kaplanır. buzdolabına soğuması beklenir.Daha önceden hep kremoleyle yapardım sakızlı muhallebiyle ilk kez denedim bence harika oldu.

8 yorum:

saniyesultan dedi ki...

masa süper ama ben ordaki havuzu alayım....dairede çalışıyorum ve çok sıcakda.....

sarımutfak-hande dedi ki...

süper görünüyor cnm ellerine sağlık
yiyenlere afiyetolsun
sevgilerimle

Aybike Ceylan dedi ki...

Ozlemhan'cigim,
Ellerine saglik, cok guzel olmus. Asagida ki muffin de oyle, harika.
sevgilerimi gonderiyorum.

yaban mersini dedi ki...

slm..özlem hala gezebiliyorsan seda ya gidelim bir gün..ramazan ve senin bebiş gelmeden..slmlar

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

İyilik ve güzelliklerle dolu her şeyin istediğinizden de daha güzel olacağı harika bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler…

zarpandit dedi ki...

özlemhan süper olmuşşşşşş!!!!!!!

Mutfak Havlusu dedi ki...

hafif ekşi tadla karışan krema tabi ki nefis olmuştur,ellerine sağlık.

Damak Tadı dedi ki...

ÖZLEM'CİĞİM ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR TART..GÜZEL BİR FİKİR BENCE,SIK SIK DENEYEBİLECEKLERİM ARASINA ALDIM TARİFİNİ CANIM.TOPLANTINIZ ADETA HAVUZ BAŞI GİBİ OLMUŞ..EMİNE HANIMIN VE SENİN ELLERİNE SAĞLIK CANIM..

KOCAMAN SEVGİLERLE..