30 Ağustos 2008 Cumartesi

Pudingli kurabiye ve Seda'nın menüsü


Bir süre önce kızkardeşim burcuyla Süheylaya gitmiştik Seda çok hasta olduğu için gelememişti. O zaman birsürü şeyin yanında bu kurabiyelerdende yapmıştı ama makinemi yanıma almayı unuttuğum için o güzelim masayı görüntü'leyememiştim.Burcuda çok beğendiği için gelince kahvemizin yanına bu kurabiyelerden yapmıştım. Ama yayınlamak bu güne kısmet oldu. tabi süheyla'ylada pişti olmuşuz.Canım arkadaşım Seda bakırköyden bahçeşehire taşındı Ramazan gelmeden hayırlı olsuna gidelim dedik Süheylayla gittik. canım benim hiç birşey hazırlamasanda bize senin gülen yüzün sıcaklığın yeterdi.Ama birsürü mamalar hazırlamış güzel bahçesinde bize ikram etti hepsi birbirinden lezzetliydi Sedacığım ellerine sağlık Menümüzdekileri sayayım misafiriniz geleceği zaman menülerden bakabilirsiniz.
Sedanın menüsü.
Havuçlu patates salatası
Mercimek salatası
Poğaça
Tahinli kurabiye
Kıymalı börek
zeytinyağlı dolma
Etimek tatlısı
cheescake.

Kurabiyenin tarifi
125 gr.margarin
1 çaybardağı sıvıyağ
1 caybardağı süt
1 paket kakaolu puding
3-4 kaşık pudraşeker Ben 1 su bardağı koydum
1 paket kab.tozu
Aldığı kadar un
Süheyla sonra damla çikolatada ilave etmiş iyi fikir bende bundan sonrakilere koyarım
YAPILIŞ
Bütün malzemeleri karıştırın,yumuşak fakat ele yapışmayan bir hamur hazırlayın.Bu hamurdan ceviz büyüklügünde parçalar koparın,yuvarlayın ben gerebiç kalıbında yaptım. siz yuvarlak yapıp ortasına fındık koyabilirsiniz Süheylanın yaptığı gibi.Çıktığında yumuşak olan bu kurabiyeler biraz bekleyince sertleşiyor.Çok lezzetli.

13 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

kurabişler süper şekillerine bayıldım ellerine sağlık cnm
hayırlı ramazanlar
sevgiler

Adsız dedi ki...

selam.kurabiyeler harika...elinize saglık.hayırlı ramazanlar dilerim
http://hunerlieller.net

Adsız dedi ki...

ohh bensiz gezin bakalım.. :))

Enfes bir masa olmuş.. Sedamın ellerine sağlık özlemim. kurbişte şahane..

Halenze dedi ki...

canım şu kurabiyeleri kırsaydında içlerinide görseydik ellerine sağlık. hayırlı ramazanlar:)

NiNo dedi ki...

canimmmmm ramazanini kutluyorum simdiden cok bayildim ben bunlaraaaaaaaaaaaa

ozlemhan dedi ki...

Arkadaşlar sizlerinde ramazanı hayırlı mübarek olsun.

Halenze'ciğim kurabiyelerin içinde ayrıca bişey olmadığı için kesilmiş hallerini çekmedim.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Merhaba,kurabiyeler nefis görünüyor.eline sağlık.Hayırlı Ramazanlar diliyorum.sevgiler...

Adsız dedi ki...

Kurabiye kac derecede kac dakikada pisiriliyor?

ozlemhan dedi ki...

İsimsiz arkadaşım.Kurabiyeleri 170 dc de Pişiriyorum ama açıkcası tam olarak kaç dakikada piştiğini hatırlamıyorum. Altlarına bak hafif kızarmış olursa çıkartabilirsin.

Adsız dedi ki...

Thanks for sharing such a nice idea, paragraph is nice, thats
why i have read it fully

Here is my website :: bmi calculator females

Adsız dedi ki...

Spօt oon with this աrite-up, I honestly feel this
website needs a lot morе attention. ӏ'll probablʏ be bаck again tto read more, thanks fоr the
informatiοn!

Look into my web-site ... buildium app for ipҺone; http://ivycanada.ca/tour/?document_srl=757762,

Adsız dedi ki...

This can be a computer software that has several applications, like MyWi and My3g.
The first thing you intend to find in an organization can be an experiment.
You may also delete your previously produced back-up by pressing /.


my web site Evasion download

Adsız dedi ki...

Some people are obsessed with their hair and come in all paranoid when they
start losing just a little. ' Only men can take Propecia, it is not
recommended for women and children. Hair loss is one of the most popular health issues all over the world.


Feel free to surf to my web page - skin care products pakistan