9 Ağustos 2008 Cumartesi

Haşhaşlı Kek



En çok sevdiğim keklerden bir tanesi haşhaşlı kek. Şu ana kadar sayısız yapmışımdır ama hala siteye koymadığımı farkettim.bazen aksilikler oluyor çok güzel yaptığın şeyleri bile resim çekemiyorsun.Bu kek yerken çıtır çıtır oluyor yani ben çok seviyorum.Arkadaşlar belim ikiye ayrılacamış gibi ağrıyor bende kısa kesip kalkıyorum pc başından
Malzemeler
4 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı haş haş tohumu
1 çay kaşığı zencefil
1 çay kaşığı mahlep
1 çay kaşığı tarçın
1 paket vanilya
2 paket kabartmatozu
Aldığı kadar un :((
üzgünüm sürekli yaptığım şeylerin ununu ölçmüyorum
Yapılışı
Yumurtayla şekeri iyice çırpıyorum daha sonra süt ,sıvıyağ, haşhaş baharatları,unu kabartmatozunu, vanilyayı elekten geçiriyorum Kıvama gelince yağlanmış kek kalıbına döküp 175 derece fırına veriyorum.

8 yorum:

Lütfi Mutluer dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Adsız dedi ki...

Hayatım sen kendine dikkat et.. :) oturma öyle çok pc başında. Yormada kendini :)

Kek nefis olmuş özlemim.

Öpüyorum yanaklarından.

sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım benim süper bir görüntü

ellerine sağlık
kocaman sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

harika olmuş canım çekti tarifi aldım deneyeceğim.ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Hashasli kek tarifi ararken buldum...oncelikle meeginiz icin tesekkur ederim...

henu zdenemedim ama buyuk bolumu standart kek tarifine benziyo malzeme acisindan. sadece neden 2 paket kabartma tozu onu merak ettim? minik kuzudan firsat bulup cevap verebilirseniz sevinirim

ASLI

ozlemhan dedi ki...

Aslı hanım yorumunuz için teşekkür ederim Neden 2 kabartma tozu diye sormuşsun. Bu kadar malzeme için 2 kabartma tozu daha güzel kabartıyor Herzaman büyük kalıplar için 2 tane kullanırım.

oakleyses dedi ki...

cchristian louboutin shoes, christian louboutin outlet, longchamp outlet, michael kors outlet, michael kors outlet online, burberry outlet, gucci handbags, polo outlet, kate spade, coach outlet, nike air max, jordan shoes, oakley sunglasses wholesale, oakley sunglasses, coach outlet store online, coach outlet, ray ban sunglasses, prada outlet, replica watches, nike free, longchamp outlet, nike outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet store, nike air max, ray ban sunglasses, kate spade outlet, michael kors outlet online, michael kors outlet, tory burch outlet, oakley sunglasses, longchamp outlet, chanel handbags, christian louboutin, tiffany and co, burberry handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren outlet online, prada handbags, christian louboutin uk

Unknown dedi ki...

christian louboutin
coach outlet store online clearances
cheap mlb jerseys
coach factory outlet
louboutin shoes
mulberry uk
pandora charms
fitflops shoes
rolex replica
cheap jordans
20170321caiyan