5 Şubat 2008 Salı

Çikolatalı ıslak Kek


Of of şu gribi birtürlü atamıyorum üzerimden allah beterinden korusun bunada şükür diyelim. Bu pastayı çok sevdiğim arkadaşımın oğlu butür şeyleri çok fazla seviyor anneside çalışıyor uğraşmaya zamanı yok geçen gün bu pastayı yaptım ona götürdüm.inşallah beğenmiştir.Neyse arkadaşlar hiç halim yok daha fazla uzatmayayım.
Malzemeler
4 yumurta
3 fincan şeker
3 kaşık kakoa
3 fincan un
2 kaşık su
1 vanilya
1 kabartmatozu
üzeri için
dr oetkerin vişneli çkolatalı pudinginden yaptım.üzerindeki tarife göre
Keki ısltmak için
1,5 su bardağı süt
1 yemek kaşığı şeker
Kekini yapıyoruz fırından çıkarınca sıcakken üzerine şekerli sütü döküyorum üzerinede vişneli çikolatalı puding ve onun üzerinede süs şekerler.

19 yorum:

serinmavi dedi ki...

Canım,çok geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum.Elerine sağlık pasta daçok güzel görünüyor...Selamlar....

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Özlemcigim cok gecmis olsun Allah acil sifa versin,hemen iyiles:)
Pasta nefis gorunuyor,ayrica böyle bir pastayi kim sevmez.Ellerine saglik canim.

selamlarimla...

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok gecmis olsun Ozlem.
Ellerine saglik, pastan harika gorunuyor, sevgiler.

HULYA dedi ki...

Özlem'ciğim,
Çok çok geçmiş olsun canım.Hasta halinle nefis bir pasta hazırlamışsın.ellerine sağlık canım.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Özlemciğim geçmiş olsun tekrar...Kendine çok çok çok iii bak...Ayrıca kek çok güzel gözüküyor :)ellerine sağlık ...sağlık ve afiyetle

yaban mersini dedi ki...

geçmiş olsun dileklerimi tekrarlıyorum cnm..kendine iyi bak..yap böyle güzel kekler ye..iyi gelir.slmlar.

Adsız dedi ki...

özlemim, yeniden geçmiş olsun. Bir an önce iyileşirsin umarım hayatım.

kek nefis olmuş. süheylama katılıyorum. kendinede yap çayla iç iyi gelir.. :)

öpüyorum canımın içi

görüşürüz.

www.misssgibi.com

Melek* dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım tatlı seven biri olarak bayıldım bu arada aşağıdaki sofraya bittim:)

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Özlemciğim yardımsever arkadaşım çok güzel bir kek olmuş ellerine sağlık canımm

Gönül dedi ki...

jzlemcim çok geçmiş olsun acil şifalar...kek harika olmuş ellerine sağlık..sevgilerimle

güzel evim dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. afiyet olsun. www.guzelevim.blogspot.com

NiNo dedi ki...

nefis olmus ellerine saglik canim cok gecmisler olsun sanaaa

yemek dedi ki...

Özlem'ciğim geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin. Üzüldüm inşallah en kısa zamanda atlatırsın.

Adsız dedi ki...

ellerine saglik canim kek muhtesem olmus, goruntu mukkemel, sanada geçmis olsun dierim en kisa zamanda kurtulursun, hayilri cumalar hosçakal.

Adsız dedi ki...

canım çoook çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
bu kek çok güzel görünüyor
bu üzerinde ki minikleri nerden bulyorsun çok cici
ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba canım tariflerin hepsi güzel emeğine sağlık..
mutfakgunesi.blogcu.com

Adsız dedi ki...

üzerindeki renkli süs şekerler keki çok şirin göstermiş ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhabalar, çikolatalı ıslak kek tarifindeki fincan kahve fincanımı nescafe fincanımı

Kolaylezzet dedi ki...

Elinize sağlık.