17 Şubat 2008 Pazar

Haşhaşlı çörek


Arkadaşlar bu aralar biraz rahatsızım bloğumla hiç ilgilenemiyorum beni affedin kimseye yorumda bırakamıyorum.Lütfen biraz idare edin. Bu haşhaşlı çöreğide annemle birlikte beş çayına yaptık sıcak sıcak yedik daha doğrusu annem yaptı ben yedim.Annecim ellerine sağlık harikaydı.
Malzemeler.
2 su bardağı ılık süt
2 yumurta bir tanesinin sarısı üzerine
Yarım yemek kaşığı tuz
1 paket kuru maya
Aldığı kadar un
Arası için yağlı haşhaş
Üzeri için çörek otu
Hamuru ılık olarak yoğuruyoruz.Sıcak bir ortamda mayalandıkta sonra masanın üzerinde hamurdan kopardığımız parçaları merdaneyle açtı arasına haş haş sürüp sardı tepsiye dizdi üzerini yumurta sarısı sürüp çörek otu serpiştirdi tekrar yarım saat mayalanması için bekledik ve fırına verdik.Bu soğuk günlere sıcacık çayın yanında harikaydılar. Annecim tekrar ellerine sağlık

25 yorum:

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Özlemciğim çok geçmiş olsun canım kendine çok dikkat et anneciğin sana iyi baksın :) Çörekler çok güzel görünüyor bilisin haşhaşı bulabilmek için sizi çok dolaştırmıştım pek severim haşhaşlı şeyleri annenin ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

canim cok gecmis olsun kendine dikkat et

anneciginin ellerine saglik size de afyiet olsun
sevgilerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
çörekler nefis olmuş ellerine sağlık.acil şifalar dilerim cnm
iyi haftalar
öptüm

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

C ANIM KENDINE IYI BAK ANNECIĞININ ELLERİNE SAĞLIK.OPTUM...

ebruli pastalar dedi ki...

Özlem'cim, öncelikle çok geçmiş olsun. Kendine çok dikkat et.
Annenin ve senin ellerine sağlık, haşhaşlı çörek nefis görünüyor.
Sevgiler...

yemek dedi ki...

Özlem'ciğim, Allah acil şifa versin. Biz seni bekleriz canım sıkma kendini.:)
Sıcak sevgiler Almanya'dan.

Unknown dedi ki...

Canımcım geçmiş olsun...
Kendine iyi bak.
Ayrıca çöreklerinde çok güzel gözüküyor.Ellerine sağlık senin ve annenin...sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun.

ne güzel gelmiştir anne tadında böyle güzel lezzetler hastayken değilmi öyle olur bana çünkü:)

NiNo dedi ki...

canim nefis bir goruntu bu ellerine saglik opt

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, harika olmus.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

yaban mersini dedi ki...

cnm geçmiş olsun,kısa zamanda aramıza dönmeni diliyoruz..çörekler nefis..ben çikolatalara bayıldım,iki kere denedim tadı çok güzel oldu ama görüntü seninkiler gibi pürüzsüz değil,nerede hata yapıyorum acaba..galiba elit çik.kullanmadım hala kahve dünyasınınkiler var..ama en kısa zamanda eminönüne ugrayacağım..slmlar..

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Haşhaşlı çörek bizde de anneyle özdeş, sanki hep anneler yapar, annelerin elinden başkaca lezzetli olur :))
Annenin ellerine sağlık sevgiler :))

Adsız dedi ki...

Özlem hanım öncelikle geçmiş olsun kendinize iyi bakın .Annenizinde ellerine sağlık haşhaşlı çörekler nefis görünüyor .Sağlıkla kalın

HULYA dedi ki...

Canım kendine çok iyi bak.birşey istersen bana yaz sana hemen göndereyim.Anneciğinin ellerine sağlık.Çok çok öpüyorum seni

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Özlemcigim cok gecmis olsun Allah sifa versin,kisa zamanda dön ins.

Annenin ellerine saglik nefis olmuslar.

selamlar.

uygarimizlahayat dedi ki...

Çörekler hele ki aşağıdaki çikolatalar nefis, ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Cok lezzetli görünüyorlar,ellerine saglik.Iyi hafta sonlari.

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik nefis gorunuyor

Adsız dedi ki...

Canım kendine dikkat et anneciğininde ellerine kollarına sağlık harika görünüyor eminim tadından yenmez bu çörekler öpüyorum seni selamlar.

Nalan Kaplan dedi ki...

Geçmiş olsun canım,çörekler çok güzel görünüyor afiyet olsun...

Adsız dedi ki...

canim ellerine saglik hashasli çorekler harika gorunuyor sevgiler

Adsız dedi ki...

Özlem hala iyleşmedinmi merak ettim.
lezzetavcisi

pelin dedi ki...

Özlemcim blogunu bugün keşfettim ve baştan başa gezdim.keşke daha önce ulaşabilseymişim. ellerine sağlık. herşey çok harika.

MMO dedi ki...

Özlemcim,
Haşhaşlı çöreğe bayılırım. Mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık..
Bu arada bazen insan bloguna yeterince vakit ayıramayabiliyor. Menüleri yayınlaman bile yeterince iştah açıcı, merak etme.. :)
Sevgiler.. :)

oakleyses dedi ki...

vchristian louboutin shoes, christian louboutin outlet, longchamp outlet, michael kors outlet, michael kors outlet online, burberry outlet, gucci handbags, polo outlet, kate spade, coach outlet, nike air max, jordan shoes, oakley sunglasses wholesale, oakley sunglasses, coach outlet store online, coach outlet, ray ban sunglasses, prada outlet, replica watches, nike free, longchamp outlet, nike outlet, tiffany jewelry, michael kors outlet store, nike air max, ray ban sunglasses, kate spade outlet, michael kors outlet online, michael kors outlet, tory burch outlet, oakley sunglasses, longchamp outlet, chanel handbags, christian louboutin, tiffany and co, burberry handbags, michael kors outlet online, polo ralph lauren outlet online, prada handbags, christian louboutin uk