14 Ocak 2008 Pazartesi

İyi ki doğduuuum ve 3 Tane pasta




Bir doğum günü ve üç pasta 9 Ocak benim doğum günümdü Eşim özlem pastayla sen uğraşma ben alacam dedi bende hayır ben yapmak istiyorum dedim. Doğum günümde'de çok yoğun olacağım için pastayı hafta sonu yapmaya karar vermiştim. Akşam oldu kızkardeşim aradı ablacım yukarı gelirmisiniz dedi gittik. Yukardaki pastaların altta olanını almışlar güzel bir masa hazırlamışlar büyük süpriz oldu. Ama fotoğraf makinem abimin ofisinde kalmıştı çok kötü olmuştu orda unutmam. Kızkardeşim cep tlf akşamdan çekti ancak böyle çıktı.Tam o arada tlf çaldı izmirden gönül dostum olan canım benim Hülyacım aradı ne kadar duygulandığımı anlatamam. Biz onla 1-2 ay öncesinde burçlarla ilgili yazışmıştık msn de ve unutmamıştı üstelik pasta yapıp benim için sitesine koymuştu gözlerimden yaşlar süzüldü Acayip duygulandım. Ertesi günüde Süheyla Seda oya bana geleceklerdi doğum günüm olduğunu onlarada söylememiştim.Bir kaçgün öncesinden seda bir resim gönderdi şu tuniği sana almak istiyorum sence güzelmi allah allah dedim bu doğum günümü nerden biliyor diye düşündüm.Nerden biliyorsun deme gafletinde bulundum oda neyi dedi doğum günümü dedim oda aaa senin doğum gününmü dedi içime doğmuş dedi canım benim gelirken hediyemin yanında birde yukardaki yazılı pastayı yapıp getirdi Sedamın pastası harikaydı sedacım ellerine sağlık burdan tekrar çok teşekkür ediyorum süheylaya ve sana yanımda olduğunuz için.Ortadaki ıspanaklı pastayıda ben çayın yanına yapmıştım tabi makinem olmadığı için hiç birşeyi resimleyemedim pastayıda seda çekti ben ondan aldım oyacığım gelemedi bizde çok güzel gün geçirdik Allah herkese böyle dostlar nasip etsin canlarım benim iyiki sizleri tanımışım.Benim için çok değerlisiniz.
Ispanaklı pasta
4 adet yumurta
11 yemek kaşığı şeker
11 yemek kaşığıun
1 tatlı kaşığı vanilya aroması
1 su bardağından 1 parmak eksik ıspanak püresi
1 peket krem şanti
1 paket vanilyalı kremole
4 adet kivi
1 portakalın suyu (keki ıslatmak için)
Şekerle yumurtaları 7 dakika çırptım daha sonra ıspanak yapraklarını kendi suyuyla azcık kendi suyunu çekinceye kadar soteledim biraz soğuyunca robotta iyice püre yaptım çırptığım yumurtaya ekledim ununu vanilyayı kabartma tozunuda ilave ettim Kelepçeli kalıba döktüm.Pandispanya yaparken fırının kapağının açılmaması gerekiyor açılırsa hemen söner.Daha sonra ikiye böldüm.kremşantiyle kremoleyi üzerlerindeki tarife göre sütle çırptım.Portakal suyuyla ıslattım kekini ve arasına krem şantisini sürdüm daha sonra üzerini kapladım.ortasına frambuzları koydum kenarlarına kivi dilimledim kremşantiylede süsledim.

21 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

kutlarim canim ne guzel pastalar afiyet olsun

Disalce dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun....

nice güzel arkadaşlı dostlu yıllara...

nede güzel eğlenmişsiniz.....

öpüyorum...

Gönül dedi ki...

doğum gününü kutluyorum canım...oh bizsiz ev gezmeleri gısgandum valla:()))))) tabiki güzel böyle dostluklar...ilelebet devam etsin inşallah...öpüyorum sevgilerimle

sevdamavisi dedi ki...

Özlemciğim,
mutlu yıllar canım. ne güzel sürprizlerle kutlamışsın yeni yaşını. bol pastalı ve güzel insanlarla dolu bir hayat diliyorum. sevgiler..

Adsız dedi ki...

mutlu yillar canim
bizsiz dogumgunu haaa
bu pastalar muthis olmus
hagisine bakacagimi sasirdim
afiyet olsun

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Benim doğumgünümde , kendi doğumgününü yayınlamışsın :) Daha nice yaşlara Özlemcim ve iyiki doğdum ben :) Demekki o gün gelebilseydim , süper bir süpriz kutlamaya ortak olacaktım..Kısmet...

Öpüyorum seni kocaman

Naşide Dönmez dedi ki...

ne bereketli bir doğum günü olmuş.bu kadar sevilmek ve düşünülmek dünyanın en güzel şeyi.doğum gününüz kutlu olsun.sevgiler.naşide

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Özlemciğim tekrar doğum gününü kutlarım canım senin pastanda çok güzel olmuştu ellerine sağlık canım o gün hazırladığın herşey süperdi hele börek :)
sevgiler canım

uygarimizlahayat dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, pastalar harika ellerinize sağlık...

Damak Tadı dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım.Sağlık nice güzel yaşlara..
Kutlamalarınız çok renkli geçmişe benziyor.Ne kadar güzel olmuştur kimbilir..Öpüyorum yanaklarından canım..


Sevgiler

Adsız dedi ki...

Özlemcim yaş günün kutlu olsun canım mutlu sağlıklı bir ömür diliyorum.Doğum günün olduğunu söyleseydin keşke şimdi çok üzüldüm :( o gün koşa koşa gelirdim inan bana neyse sağlık olsun.öpüyorum seni sevgiler.

Unknown dedi ki...

Özlemciğim....Mutlu yıllar ve yaşlar diliyorum.... sağlıklı,mutlu,başarılı ve güleryüzlü bir yaş diliyorum....

Pastalar enfes gözüküyor....böreğinin metinide çok duyuyorum ama bir türü fırsat olmadı yemek için....
Sağlık ve afiyetle....

ayseyaman dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Özlemhan :)
ne güzel suprizler ne güzel pastalar bunlar..
Kremalı meyveli pastaların yerlerin tadları bambaska olur, herkesin ellerine sağlık, sana nice mutlu yıllar dilerim, sevgilerle...

Aybike Ceylan dedi ki...

Nice yillara Ozlemhan,
Ne kadar guzel gecmis, pastalar vs. Dogumgunun kutlu ve mutlu olsun.

NiNo dedi ki...

pastalarda birbirinden guzel valla nefis cok sanslisin cokkkk iyiki dogdun canim

HULYA dedi ki...

Canım benim,
Benim pastamdan tadamadın ama bak 3 pasta birden gelmiş sana.Ne kadar güzel.Düşünen arkadaşlarının yüreğine sağlık.Senin pastan da harika olmuş valla.Geçen bende ıspanaklı pasta yaptım ama daha ona bir türlü sıra gelmediği için yayınlayamadım.Bu kadar güzel olduğunu söyleyemem valla.seninkisi süper olmuş.ellerine sağlık canım.Yeniden nice yıllara diyor kucak dolusu sevgi ve öpücüklerimi gönderiyorum

Adsız dedi ki...

Özlem Merhaba
Doğum günün kutlu olsun.
Senin için hayırlı olan gönlünden geçen dileklerin kabul olsun.
Sevdiklerinle sana hayırlı uzun ömürler diliyorum.
www.lezetavcisi.net

yaban mersini dedi ki...

cnm..bence harika bir gündü..harika arkadaşlarla birarada oldugum için belki de..nice mutlu yıllara..slmlar.

Mutfak Havlusu dedi ki...

özlemcim geç oldu kusuruma bakmassın inşAllah:(
özürler.
doğum günün kutlu olsun!
böyle bol tatlı dolu anlar gülümsemesi bol bir ömür dilerim sana.

raybanoutlet001 dedi ki...

christian louboutin shoes
michael kors handbags
yeezy boost 350 white
chaussure louboutin pas cher
boston celtics
the north face outlet
michael kors
michael kors outlet
jimmy choo shoes
jordan shoes

Unknown dedi ki...

michael kors outlet online
coach outlet store
nike air force 1 low
harden shoes
yeezy boost 350 v2
chrome hearts
golden goose sale
chrome hearts outlet
ferragamo belt
michael kors sale