7 Şubat 2007 Çarşamba

KAKOALI KREMALI KURABİYE



Harika bir kurabiye diyebilirim Ben daha değişik olarak kremalı kurabiye yıllardır yapıyordum Pazartesi günü posta gazetesinin verdiği yemek dergisinde bunu gördüm denedim. Önce yaptığımdan çok daha güzel oldu diyebilirim denemenizi tavsiye ediyorum
MALZEMELER
Kreması
3 Su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
1adet yumurta sarısı
1 yemek kaşığı tereyağı
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı hindistan cevizi
HAMURU
250 gr Margarin
4,5 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakoa
3 yemek kaşığı toz şeker
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket vanılya
1 kabartma tozu
Yapılışı
Öncelikle muhallebiyi pişirin kıvama gelince tereyağını ve hindistan cevizi vanilyayı koyun karıştırın bir kenarda soğusun.
Hamuru sırayla malzemeleri koyun yoğurun yumuşak bir hamur olsun.ceviz büyüklüğünde parçalar koparın yada daha büyük avucunuzun içinde içli köfte yapar gibi açın krema koyun açığı kapatın avucunuzda bastırarak biraz inceltin kapanan açık taraf alta gelecek şekilde ters koyun pişince üzerine pudra şekeri serpiştirin bence harika bişey oluyor
Deneyin derim

3 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi gunler,

kurabiyeleri kac derecede pisiriyoruz ve ne kadar sureyle?

biraz zor oldu yapmasi, suan firindalar ama bakalim sonuc nasil olacak...

tesekkurler

ozlemhan dedi ki...

Kurabiyelerimi 170 dc pişiriyorum ama fırınlar farklı olabiliyor bazen.Pişme süresine bakmıyorum göz kararı diyelim umarım beğenirsiniz kurabiyeyi daha önce deneyen birçok kişi çok beğendi benimde en çok sevdiğim kurabiye.

Unknown dedi ki...

ugg outlet
hollister clothing
pandora charms
nike huarache
ralph lauren outlet
jordan pas cher
christian louboutin outlet
pandora jewelry
tory burch outlet store
timberland boots
20161214